اگر ...
פֿـבآیـــآ بـِـﮧ سَلـآمَــتـﮯ פֿـوבت! نـَ ـﮧ بَنــבه ےِ [بـیـפֿـوבت]
Home ProFile Links Archive
اگر ...
من اگر عاشقانه مینویسم...
 
نه عاشقم و نه معشوق کسی!
 
فقط مینویسم تاعشق یاد قلبم بماند...
 
در این ژرفای دل کندن ها
 
عادت ها
 
و هوس ها
 
فقط تمرین آدم بودن میکنم...
 
من خودمم ، شبیه کسی نیستم...
 
اگر می خواهی مثل بقیه باشم...
 
بقیه هستن!!!
 
با تو از عشق میگفتم ...
 
از پشیمانی ...
 
از اینکه فرصتی دوباره هست یا نه ؟!!
 
اما در جواب صدایی بی وقفه میگفت ..
 
دستگاه مشترک مورد نظر خاموش میباشد...
 
نشانی ام عوض نشده ...
 
هنوز در همین خانه ام ..
 
فقط دیگر زندگی نمیکنم ...!!
 
آغوش گرمم باش ...
 
بزار فراموش کنم لحظه هایی راکه در سرمای بی کسی لرزیدم ...
 
فراموش کردنت کار سختی نیست ...
 
فقط کافیه دراز بکشمو چشمامو ببندم ...
 
و برای همیشه بمیرم ...
 
قرار بود تو سنگ صبورم بشی ...!
 
اما تو سنگ شدی و من صبورم...
 


نظرات شما عزیزان:

مهلا
ساعت10:26---2 فروردين 1393
هعیییییییی می دونم عشق حرمت داره و پاک و اسم هر حسّی رو نمیشه گذاشت : \"عشق\" اما من از خودم مطمئن هستم من عاشق که نه دیوونه هم که نه مجنون کسی شدم که حتی روحش هم از این موضوع خبر نداره ، فرفره مویی که شده دلیل لحظه به لحظه ی نفس کشیدنم اما خودش از همه ی این ها بی خبره *:/



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

هدایت به بالا